Ostu- ja tarnetingimused

Ostu- ja tarnetingimused


Kommipoisid e-poe (edaspidi e-pood) omanik on Kommipoisid  OÜ (registrikood 16178266) asukohagaHarju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, Tööstuse tn 27/1(edaspidi nimetatud  Müüja).

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo ning müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel.
E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud e-poe üldises tootenimekirjas ja tootelehtedel.

Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Teave kauba kohta on esitatud tooteinfos.

Ostja tasub kauba eest kasutades saadaval olevaid makselahendusi. Tellimuse kinnituseks saabub sisestatud e-postile e-kiri vastava sisuga.

Müüja arveldusvaluuta on euro. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tooteid saab lisada ostukorvi nii nimekirja kui ka toodete detailvaates. Tellimuse sooritamiseks tuleb liikuda ostukorvi vaatele, klikkides ostukorvi lingile. E-pood kasutab järgmiseid makseviise:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Citadele

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kommipoisid OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Tellimuse vormistamiseks on vaja vormi sisestada isiku andmed: eesnimi, perenimi, e-post, kontakttelefon ja tarneaadress. Tellimuse kättesaamiseks valib ostja ostukorvis sobiva kohaletoimetamise viisi. Ostja tasub kauba kohaletoimetamisega kaasnevad kulud. Kauba kohaletoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist. Tellimuse ettevalmistamise aeg on kuni 5 tööpäeva. Kommipoisid OÜ-l on õigus taganeda müügilepingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes(kommipoisid.ee) on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Kommipoisid OÜ tarnib kaupa Eesti ja Läti Vabariigs. Kommipoiste tarnepartneriks on Omniva ja Itella SmartPOST. Tarneviisideks on Omniva ja Itella pakiautomaadi teenus. Tellimuse eeldatav tarneaeg on 1-3 tööpäeva, erandjuhtudel võib esineda tarneviivitusi. Erandjuhtudel eeldatavaks tarneajaks on 5-10 tööpäeva. Teeme omalt poolt kõik, et kaup jõuaks Teieni esimesel võimalusel. Kui olete tellimuse vormistanud tööpäeval peale kell 17:00 viime omalt poolt tellimuse lõpuni järgmisel tööpäeval. Kui vormistate tellimuse nädalavahetusel, viime omalt poole tellimuse lõpuni uue nädala esmaspäeval.

 

Teave meie tooteteabe kohta

Teeme kõik endast oleneva, et müüdavate toodete tooteteave oleks võimalikult täpne. Kuna tooteid täiustatakse regulaarselt, võime tooteteavet, näiteks koostisosi, toiteväärtusi, dieeti või allergiat käsitlevat teavet regulaarselt muuta. Seetõttu soovitame enne toote tarbimist alati pakend läbi lugeda.

Tellimusest loobumine ja kauba tagastamine

Tellimusest loobuda ja tooteid tagastada saab 14. kalendripäeva jooksul toodete kättesaamisest vastava avalduse alusel. Kaupa saab tagastada 14. kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest pakiautomaadi kaudu, mille kaudu kaup ostjani toimetati ning ostja kasutab sama pakiautomaadi uksekoodi, mida paki kättesaamisel või SMS-iga saadetud tagastuskoodi. Ostjale tagastatakse ainult kauba eest tasutud müügihind.

Tellimusest loobumise ja toodete tagastuse avaldus saata e-postile: kommipoisid@gmail.com

Tellimusest loobuda ja tooteid tagastada on õigus juhul, kui tooted on kasutamata ja rikkumata (originaalpakendis ja hoiustatud ning transporditud vastavate tingimustega, k.a. temperatuur).

Tagasimaksed tehakse 7 tööpäeva jooksul alates tellimuses kindlaks määratud üleandmise kuupäevast. Tagasimaksed tehakse ostja samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti.

Ostja peab kauba tagastama taganemisavalduse esitamisele järgneva 14. kalendripäeva jooksul või esitama sama aja jooksul tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

Kliendile tagastatakse toodete summa, tarnele kuluvat summat ei tagastata.

Kaup on saabudes vigane, mida teha?

Garanteerime, et meie ei saada välja defektseid ning vigaseid tooteid oma laost pakiautomaatidesse. Teeme omalt poolt parima, et Teieni saabuv kaup jõuaks kohale ilma defektide ega vigastusteta. 

Kui siiski on Teie tellimus defektne või vigane, siis palun tehke esimesel võimalusel meile sellest pilt ning saatke kas e-mailile või sotsiaalmeediasse privaatsõnumitesse (Facebook, Instagram), lisades kirjale oma tellimuse number (#KMP…). Pildi ning tellimuse numbri saabumisel leiame lahenduse defektsetele ja vigastele toodetele.

NB! Ilma pildita me vigaste toodete eest tagasimakseid või spetsiaalseid sooduskoode ei tee!

Kui esitate tellimuse, kuid Teie soovitud toode puudub laost

Sellisel juhul me teeme Teile tagasimakse puudu oleva toote väärtuses.


Vaidluste lahendamine:

Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile kommipoisid@gmail.com.

Kui ostja ja e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, on ostjal võimalik pöörduda tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole või otse kohtusse.

Meeldivaid oste soovides,
Kommipoisid OÜ